Re: przelotka SKANER ----> DRUKARKA - problem!!!

Autor: MiW (miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl)
Data: Sun 21 May 2000 - 13:07:20 MET DST

Pietrzak napisał(a) w wiadomości: <8g4g8u$et8$1_at_kujawiak.man.lodz.pl>...
>Mam skaner Mustek Scan Magic 1200 CP, kupilem drukarke HP 930C.
>W skanerze jest podlaczenie na komputer oraz wyjscie do drukarki. Gdy
>podlaczam tak jak w instrukcji skaera (skaer->drukarka) to w najlepszym
>trybie (papier fotograficzy i 1200x2400) komputer wywala komuikt ze nie
>otrzymuje odpowiedzi z drukarki.
>Gdy w tym samym trybie drukuje ale kable podlaczam bezposrednio do kompa to
>wszystko jest OK.
>
>Co robic (aby teraz wszystko dzialalo musze przelaczac kable z tylu
>komputera!)

Kup sobie przedluzacz i bedziesz przelaczal z przodu :))
A tak serio to takie 'przelotki' przez skaner czesto swiruja (a zwlaszcza
jak masz wlaczony tryb ECP portu rownoleglego). Zreszta sam sie zdziwilem ze
wogule ci ta przelotka kiedykolwiek chodzi. U mnie za cholere nie chce
(ScanExpress 6000P + Epson Stylus IIs). I przedluzacz sprawdza sie
znakomicie :)))

---
Pozdro
MiW