Co to za plyta?

Autor: mobydick (mobydick_at_priv4.onet.pl)
Data: Sat 20 May 2000 - 16:24:43 MET DST

Witam,
dostalem wlasnie plyte po CIH-u, ktora chcialbym sprobowac zreanimowac. Jest
jeden problem, o nieboszczyku wiem tyle, ze to ExpertColor (czyli fatalny
dystrybutor - chyba?). Posiada toto jakowys numer postaci EXP8J61 V1.1. Poza
tym Soc7 do 200 MHz, 3xPCI, 3xISA, 1xDIMM, 1x SIMM, chipset Intela. Ogolnie
muzeum, ale...
Cos tam szukalem po sieci, ale nie udalo mi sie znalezc ani biosu
(najwazniejsze), ani opisu - byc moze bedzie trzeba, z uwagi na programator,
uzyc kosci o innym napieciu i trzeba by zmienic zworke...

Jesli moze ktos pomoc, z gory dzieki

--
mobydick
mobydick_at_poczta.onet.pl