Re: Sad odrzucil ugode z Microsoftem - zatem M$ - stereo

Autor: Andrzej Lewandowski (lewandoREMOVE_at_attglobal.net)
Data: Sat 20 May 2000 - 16:03:58 MET DST

Dariusz <teletext_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Sad dal mozliwosc M$ wybrania sobie kary za praktyki monopolistyczne.
> M$ wybral sobie lagodna kare,
> sad tego nie zatwierdzil,
> zatem brak ugody oznacza
> ze M$ zostanie podzielony przez sad na 2 firmy.
>
> I dlatego na Wall Street taka panika.

Expert, gadasz glupoty. Nie ma takiego sadu co daje podsadnemu
mozliwosc wyboru kary. To MS zaproponowal ugode, niestety troche za pozno.
Teraz MS moze sie odwolywac poprzez wszystkie instancje az do Sadu
Najwyzszego w celu interpretacji ustawy antymonopolistycznej. Sedziowie
Sadu Najwyzszego znani sa z nierychliwosci. Biorac pod uwage czas
niezbedny na poszczegolne procedury, odwolywanie zie MS moze trwac
7 lat. W przypadku frimy IBM odwolywanie sie trwalo lat 10 i z calego
proceseu IBM wyszla bez szwanku.

W listopadzie tego roku prezydentem USA zostanie Bush, Junior, ktory
jako Republikanin polozy kres rozwojowi socjalizmu w USA. Z niezaleznych
kanalow dochodza wiadomosci ze pierwszym aktem ukrocania owego
socjalizmu bedzie ukrocenie procesu przeciwko MS.

A tak w ogole, niezaleznie od tego co sie stanie, Bill G. bedzie jeszcze
bogatszy. Zas panika na Wall Street (jaka panika?...) spowodowana jest
przez upadek frim internetowych, a nie MS. W opinii glownych opiniodawcow
na Wall Street, MS w dalszym ciagu opiniowany jest jako "buy".

A.L.