Re: Matrox G400 i chipset ALI - pytanko

Autor: Pipuch NET (pipuch_at_net.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Sat 20 May 2000 - 13:12:34 MET DST

> porzadna
>
> Nie wiem dlaczego tak ciezko czasem komus zrozumiec pytanie ....
>
> moze po prostu mam taki kaprys i chce miec G400 z ALi ?
>

> Slawek

spoko
odpowiadam dokladnie na zadane pytanie
widzialem takie konfiguracje i dzialaly dobrze zarowno pod win 98 jak i pod
linuxsami
jednak wlasnie ze wzgledu na chipset ALI bywaly problemy z grafika na win NT
i na win 2000
( ciagle konflikty przerwan i nawt po usunieciu ich nie mozna bylo sie wybic
z rozdzielczoscia powyzej 640 x480)
skad wiem ze przez ALI ?
pozyczylem od kolegi ze sklepu inne plyty. Na BX a nawet na VIA bylo ok
ale po uruchomieniu calego sprzetu na plycie z ALI znow byl ten sa problem
ale pociesz sie ze problem dotyczyl tylko win NT i win 2000 i podejzewam ze
byl spowodowany nie do konca dopracowana obsluga tego chipsetu w tych OS'ach
mozliwe ze naprawi to jakis service pack rozwiazania tego problemu nie znam
bo zrezygnowalem z ALI na rzecz
Soyo 6BA + IV

generalnie rzecz biorac ta konfiguracja powinna dzialac dobrze bedziesz sie
tylko musial troche napocic na win 2000 i NT
 pozdro
pipuch