Re: backdoor.noknok

Autor: Krzysztof Sterna (krzys_sterna_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 May 2000 - 02:43:37 MET DST

"Dentarg" <dentarg_at_freebsd.lublin.pl> wrote in message

> Mi tez tak mowil AVP, ale takiego wirusa wykrywa tez w instalce Java
> Buildera 3, ktora jest zrobiona takim samym instal shieldem jak
> drivery fachmana 1.2 ... wiec chyba to jest falszywy alarm, po prostu
> kod instalera jest w czesci taki sam jak kod trojana ...... ale jednak
> nie odpalalem tego pliku ;)))))

ja mam tez pewne obawy... pare dni temu mojemu koledze zniknal bios!
komputer byl na gwarancji wiec poszedl do serwisu. po powrocie okazalo sie,
ze dyski sa nienaruszone... po przeskanowaniu ich avp znaleziony zostal
tylko owy wirus... z drugiej strony, z tego co wiem, backdoory nie kasuja
biosow, ale czy mogl zniknac sam z siebie???
KS