Re: Jak pisac gierki pod pascalem albo C/C++

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 14:27:13 MET DST


hattab napisał(a) w wiadomości: <8furhl$35e$1_at_flis.man.torun.pl>...
>
>Użytkownik Filip Ozimek said:
>
>> Program Super_ekstra_gra;
>> Begin
>> /* Tutaj wpisujesz różne zaklęcia */
> { tu sie nie zgodze :)) - miales na mysli Pascala ?}
>
>{Ja bym dal tak:}
>
>repeat grafika, pomysl, dzwiek i efekty until gra jest najlepsza
>if gra jest najlepsza then kasa leci
>else klapa
>{to tylko moja koncepcja :)) }
>
Ja bym to zrobil w basicu
10 do:
20 [tu wstaw obsluge paru klawiszy i gosub to petli grafiki]
30loop:
40 gosub grAfiki
50 [tu wstaw grafike, cala reszte jak chcesz tez mozesz ;-)]
60 return
70 tu petle odwolania po nacisnieciu klawiszy

chyba tak powinno byc, dawno juz w basicu nie stukalem.... ;-)



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:08:37 MET DST