Re: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Madafaka (libner_at_idirect.com)
Data: Fri 19 May 2000 - 10:50:27 MET DST

Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in message

> Oczywiscie ze nie zartuje i naleze do wiekszosci. A jakie masz propozycje
> dotyczace osoby prezydenta? Chetnie wyslucham i byc moze nawet nie bede
> sie zbyt glosno smiac :>
Przynalezenie do wiekszosci nie zawsze i niekoniecznie wystawia dobre
swiadectwo "czlonkowi" :-)))
Np. czlonek wielkiego stada baranow nie ma szczegolnych powodow do dumy.
Mnie zawsze interesowaly barany odlaczajace sie od stada, mimo, ze latwiej
moga pasc ofiara wilka i wiatr im w oczy wieje :-)))

W.