HDD LVD & Narrow kontroler - epilog starego watku

Autor: BBG (b_b_g_y_at_yahoo.com)
Data: Fri 19 May 2000 - 09:37:50 MET DST

Kiedys zapytalem sie o mozliwosc podlaczenia nowoczesngo dysku SCSI
LVD Wide (68) do kontrolera Narrow. Otrzymalem kilka wskazowek i
zadnych potwierdzen o poprawnie dzialajacych takich konfiguracjach.
Generalnie stanelo na tym, ze bede ryzykowac jak pionier na "Dzikim
Zachodzie".

Otoz wszem i wobec (zainteresowanym ta informacja) oznajmiam, ze udalo
sie!

Pracuje to to w nastepujacej konfiguracji:
ID=0 - Quantum Atlas IV (+ przejsciowka z 68 na 50; zworki na NoWide i
Force SE)
ID=3 - Ultraplex x40 (terminacja)
ID=4 - Yamaha 4416S
ID=7 - DC395U

BBG

P.S.: Czy ktos moglby mi dac namiar, gdzie w Warszawie mozna
zaopatrzyc sie w mikrozworki. Z tym Quantumem dostalem dwie. Poszly na
opisane wyzej pary pinow. Nie mam teraz zadnego zapasu. Na razie nie
jest mi to potrzebne, ale wole dmuchac na zimne.