Re: format dyskietek na 1.7Mb

Autor: viking (viking_at_free.com.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 07:57:22 MET DST

>Ten program sie nazywa 2MGUI, nie trzeba go ladowac do configa - uruchamia
>sie normalnie jak rowniez ma opcje usuwania z pamieci. Co do zajecia
pamieci
>to niecale 9KB to chyba nie jest duzo, tym bardziej, ze mozna zaladowac do
>wysokiej pamieci. Ta dodatkowa litera, o ktorej kolega wspomnial jest
>instalowana opcjonalnie. Moim zdaniem jest to najlepszy tego typu
programik.
>Podaje URL: http://www.gui.uva.es/2m/ (nie jestem pewny czy aktualny).

dzieki za male sprostowanie adres jest aktualny wlasnie o to chodzilo a co
do pamieci to wersje ktora mialem wymagala jakies 20 kb a czasy kiedy
uzywalem ten program (tj. 386,486) to np 9Kb moglo byc dla mnie duzo
szczegolnie ze wtedy wszystko kozystalo z pamieci konwencjonalnej wiec
zwonienie kazdego Kb wiazalo sie z alpejskimi kombinacjami

Pzdr
Viking ICQ 36528562