CamCorder

Autor: AK (akobylin_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 07:15:24 MET DST

Witam!
Mam taki problem. Posiadam pliki .AVI, które używają dekompresora
'vids:CGDI' (cokolwiek to znaczy). W każdym razie, aby je oglądać, musi być
zainstalowany CamCorder. Na Win 9x sprawa jest prosta, instaluję
tegoż CamCordera no i gra jak należy. Natomiast na Win NT 4.0 jego
instalacja przerywa się, gdyż rzekomo jest
on wbudowany standardowo w system. Jeśli jednak próbuję odtworzyć na NT taki
plik to dźwięk słyszę, ale
w oknie pokazuje mi się komunikat: Wideo nie jest dostępne, nie można
odnaleźć dekompresora 'vids:CGDI'.
Próbowałem instalować MediaPlayera 7.0, ale to też nic nie dało. Również
pakiet Intel Indeo nie załatwił sprawy.
Pomóżcie mi, co mogę z tym zrobić, bardzo mi zależy na tym, aby te AVI
dawały się odtwarzać na Win NT
Pozdrawiam
AK

--