Re: HP695 a drukowanie dwustronne

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Fri 19 May 2000 - 05:53:48 MET DST

Użytkownik "JFB" <jfb_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:BpCU4.80855$O4.1611603_at_news.tpnet.pl...

> "Kaja" <barba_at_wa.home.pl> wrote in message

> "Brak".
> >

> Ale mi nie chodzi o to ze drukarka normalnie sobie bierze po karteczce. Ona
> wciaga mi _naraz_ kilka(nascie) ston juz zadrukowanych, gotowych do druku z
> drugiej strony. Nie wiem czy to wina papieru, czy rolek w drukarce...

Jedno i drugie. I jeszcze trzecie - użytkownik.
1. Papier nie powinien być zwykły, tylko lepszy, np. nie "Polcopy" tylko
"Pollux". Weź sobie nierozpakowaną ryzę z kartonu i zwróć uwagę na strzałki na
opakowaniu. Wskazują one wierzchnią stronę, przeznaczoną do zadruku. Potem
rozpakuj i pomacaj palcami pojedynczy arkusz, a poczujesz różnicę - strona
wierzchnia jest gładsza i równiejsza niż strona odwrotna. W zwykłym papierze te
różnice mogą być duże, strona odwrotna jest też bardziej wsiąkliwa i atrament
może się rozlewać.
2. Zwykły papier oprócz tego bardziej pyli, więc pewnie rolki też trzeba
czyścić. Zerknij do helpa zainstalowanego razem ze sterownikami do drukarki,
powinien być tam dokładny opis czyszczenia. Poza tym przy odwracaniu papieru
nie zapomnij o dokładnym wyrównaniu całego stosu, zwykły papier może też mieć
kłopoty z trzymaniem kąta prostego.
3. Każdy papier należy w miarę możliwości przechowywać w oryginalnym opakowaniu
i rozpakowywać potrzebną ilość bezpośrednio przed użyciem. Uniknie się wtedy
dodatkowych kłopotów z wilgocią i kurzem.

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
*  Czy Twój Clipper już odnalazł swoją przystań?           // MUSK //