Asus V3400 Tv in out a windows 2000 pro

Autor: Pipuch NET (pipuch_at_net.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 23:40:10 MET DST

Witam szanowna grupe.
Mam nastepujacy problem:
nie potrafie uaktywnic wyjscia i wejscia TV na mojej karcie ( Asus V3400 )
pod windowsem 2000
Mam driver dedykowany pod winde 2000 i podobnie jak w driverze po wina 98 we
wlasciwosciach display'a mozna sobie wybrac czy chcemy ogladac obraz na
monitorze czy na TV.
Niestety pod win2k opcja ta jest nieaktywna i tyle.
Jezeli ktos ma lub mial podobny problem to prosze o odpowiedz.
z gory dzieki
pozdrawiam wszystkich
pipuch_at_net.atr.bydgoszcz.pl