Re: Program do katalogowania CD AUDIO

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 22:26:08 MET DST

> Witam !

> Szukam programu ktory po wlozeniu do cdroma plyty audio, zczytywalby
> poprzez CDDB nazwe wykonawcy i tytul plyty, nastepnie zapisywal to w
> jakims bazowym formacie.

Takie cuda robi nawet winamp, tylko trzeba zaklikac opcje w
plugins/input/cd/line in plugin. Natomiast nie wiem, czy i jak zapisuje.
Najlepiej wejdz na strone CDDB i poszukaj w playerach.

> Pozdrawiam
> Slawek

Pozdrowienia

Michal Zielinski              zielinski_at_ckzeto.com.pl    ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568                                      +48 601 266310