Re: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Hubert (hubert_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 21:56:43 MET DST

Czesc.

> To zapytam wprost, choć nie powinienem: na kogo będziesz
> głosował?

Jesli moge sie wtracic - na pewno nie na Kwacha, Walese czy Krzaka!
Bo widzisz, nie chodzi o to *przynajmniej mi) by isc z wiekszoscia, ale by
obronic siebie i pare innych wartosci.
Co z tego, ze np. Korwin-Mikke przegra? Czy uwazasz, ze nie warto na
takiego lebskiego faceta zaglosowac?
Ba! Mysle, ze Olechowski tez jest lepszy od wspomnienej trojki.

                            Pozdrawiam
                                Hubert

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/