Re: Skanery... USB

Autor: Michal Kawecki (mk/remove_spam/_at_iq.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 19:47:06 MET DST

"Henry(k)" <henrico_at_friko6.onet.pl> wrote in message
> Pada mi skaner Musteka 4800P (szrot jakich mało) robi pasy
> po lewej i prawej stronie kartki A4. Może to tylko jarżeniówka
> (a raczej aż, bo to główny element) ale gdzie kupić.
> Pora więc na zmianę. Mam pytania do posiadaczy skanerów.
> 1. Jak to jest z tym USB, czy też skaner blokuje system ?
Nie.

> 2. skanery LED - jak to jest z tym przyleganiem kartki do szyby?
> Niby są trwalsze, ale jeżeli będą problemy ze skanowaniem
> z książek (do źle przylega) to czy darować sobie i kupić też lampę?
Są problemy ze skanowaniem z książek. Poza tym tło skanu jest czarne a nie
białe, co zmusza do sztuczek typu autodetekcja brzegów obiektu przed
skanowaniem, inaczej wylewasz morze atramentu na czarnych obrzeżach. Decyzja
należy do Ciebie.

> 3. jaki na USB ? Agfa ? Plustek ? (ale z ceną bez przesady, powiedzmy
> do 700 zł) Nie będę profesionalnie obrabiał grafiki, ale żeby w miarę
> szybko skanował A4 (Mustek 3min) nie padł po roku jak ten,
> i biała kartka A4 była biała (bez pasów).

Plustek. Jakość lepsza niż w Agfie, nie mówiąc o cenie. U12 cena <400
zł.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki