Re: Asus v3400-v3800

Autor: Boli (boli_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 14:49:38 MET DST

Bardzo dziwne jakoś tego nie zaobserwowałem muszę sprawdzić w domu.
Pewnie dlatego że więcej gram niż piszę.
Ale jest tam coś takiego jak HOT-KEY (domyślnie Alt+O) do ustawiania
okularów w czasie gry.
Jeżeli takich nie posiadasz to może wyłącz tą opcję i tak ci nie będzie
potrzebna.
Albo zmień sobie na inne klawisze.

Myślę że może to być to ale jeszcze się upewnię bo siedzę aktualnie w pracy,
a ASUSKA mam w domu.

Pozdrawiam
Artur