Re: format dyskietek na 1.7Mb

Autor: viking (viking_at_free.com.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 12:24:16 MET DST

DON napisał(a) w wiadomości: <6yaT4.59287$O4.1229064_at_news.tpnet.pl>...
>jakiś czas temu wyczytałem na tej grupie problem z formatowaniem dyskietek
/
>jeżeli ktoś potrzebuje to ze strony można sobie ściągnąć program który
>formatuje dyskietki do pojemności 1.7Mb

ja mam gdzies programik ktory formatuje dyskietki 1,44 do 2 mb laduje sie
go do configa
i po restarcie mamy dodatkowa literke np A: to dyskietki 1,44 mb a literka
E: to 2 mb
uzywalem go dosc dlugo i nie bylo zadnych problemow z wyjatkiem tego ze
zajmowal duzo pamieci konwencjonalnejn ( nazywa sie 2MB lub 2GUI jesli
dobrze pamietam )

jak by ktos chcial to na priv

viking_at_free.com.pl lub
viknet_at_poczta.onet.pl