Re: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Angel Ares (ares666_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 11:04:37 MET DST

"Madafaka" <libner_at_idirect.com> wrote in message

> Nie wiem do czego pijesz kolego. Wielu z nas tutaj ma hobby pisania na NG.
> Praca? Poj....alo Cie?
>
> W.

Nie pojebalo mnie Madafaka i nie pije i nie pale .... tytoniu. Wydaje mi sie
czasem ze ta dyskusja jest juz nieco bezcelowa i jakby nie bylo gadasz z
laska wiec moze nie mow jej ze gowno wie itp. Nie mowie ze nie masz tak
myslec to juz inna sprawa. Wiem i rozumiem twos sposob myslenia ale nalezy
patrzec na polske i polakow w nieco inny sposob - to wciaz jest III swiat i
dopiero pare pokolen zmieni swa swiadomosc - mam nadzije ze moj syn bedzie
madrzejszy niz moi rodzicie - to ze ludzie z zachodu czuja tu latwy szmal
sie moze zmieni i wszystko bedzie w miare nmormalne. Tylko jak to zrobic by
40 letnia okupacja nie macia w umyslach ludziom:(.

pozdro AA

--
Member of tekktura.art.pl
User of #techno.pl