Re: Zasilanie lokalnych sieci komputerowych

Autor: Krzysztof Pawlak (pawlak_at_introl.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 09:38:42 MET DST

Użytkownik "Tomek Lisowski" <Lisowski.Tomasz_at_sssa.nospam.pl> napisał w
wiadomości news:d8LU4.82620$O4.1647918_at_news.tpnet.pl...
: Cześć!
:
: Znajomy poszukuje informacji na temat zasilania lokalnych sieci
: komputerowych. Zaznaczam, że chodzi tu o teorię zagadnienia. Czy ktoś z
Was
: nie zna czasem jakiejś literatury na ten temat? A może wiecie o jakimś
: miejscu w Internecie? Trochę szukałem, ale znalazłem tylko strony
: reklamujące firmy, które to robią.
:
: Z góry dzięki
:
: Tomasz Lisowski
:
IDG Polska wydalo bardzo dobra pozycje.
Nazywa sie to "Vademecum teleinformatyka", do kupienia jest
w EMPiK'u za 80 zl. Sa to de facto dziela zebrane, wydane w
dwoch numerach specjalnych dolaczanych kiedys do pisma
"Networld".

I jeszcze link:
http://www.networld.com.pl/numery/0003_numspec.html

Pozdrawiam,