Re: Kto jeszcze umie pisac programy na zlecenie ?

Autor: Dariusz (teletext_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 01:14:59 MET DST

Toni wrote:

> "Dariusz" <teletext_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Wielu
> Duzo
Cos mi sie zdaje ze naprawde jest niewielu, ktorzt jeszcze cos potrafia
napisac, a reszta nie potrafi i sie zaslania cena, brakiem czasu i
innymi zalacznikami.

Jezeli ktos umie i potrafi i robi to biegle to potrafi pisac
jednoczesnie wiele programow bez wysilku.

Gdy umiejetnosci sa marne, to dobra zaslona jest zadanie duzej kasy
za maly problem.

Ale nie ma sie co dziwic, bo na studiach nie ucza pisania programow,
algorytmow. Wiedza jest naumiana w domu.

A tych naumianych sa jednostki a nie setki, stad i nikt sie nie oferuje
ze umie pisac programy, bo nie ma sie kto oferowac.

Trzeba bedzie Hindusa znalezc.
Zrobi szybko tanio i skutecznie.
D.