Re: To Ja Jestem Samozwanczym Krolem Lamerow ! (robale)

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Wed 17 May 2000 - 22:08:37 MET DST

Jednostka darlas_at_idea.net.pl (DrYazzgod) nastukała w
<39214D69.1CDC3B3B_at_idea.net.pl>:

>Eee... normalnie... w domu. Te bydlaki tak sie uaktywnily chyba
>z powodu wiosny. Albo moze znowu ONI...

To na pewno ONI :-) Chcą Cię zniszczyć, za to, że ujawniłeś ich tajemnicę.
Te robaki założą w Twojej klawiaturze gniazdo, rozmnożą się, a gdy będzie
ich dostatecznie dużo zaatakują Cię i zmasakrują Twoje ciało :-)

P.S. Nie polewaj ich muchozolem, od tego stają się większe! ;-)

--
         Pozdrowienia, Zen0n
'Poznaniacy wyekspediowali pilke poza