Re: Problem: DIMMy dla płyty TX-PRO

Autor: Darc (f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl)
Data: Wed 17 May 2000 - 16:20:44 MET DST

M.W. napisał(a) w wiadomości: ...

>Jeżeli uda ci sie nawet umiescic 100Mhz DIMMa w slocie to i tak za sukces
>bedziesz mogl uznac jak system zobaczy ci cala pamiec
>
>Musisz poszukac DIMM LX/66Mhz a byly nawet 60 Mhz
>Aktualnie dostepne sa tylko uzywane
>
>Pozdrawiam
>Marek

Dodam iz wbrew pozorom nie jest to w miare nowoczesna plyta, Miedzy innymi
wlasnie ze wzgl. na DIMMy.Ktos przyniosl mi kiedys ADAXA na PCPARTNER z
podobnymi slotami na DIMM, i tez za nic nie chcialy wejsc, a mialy jeszcze
za nisko zatrzaski, jesli domyslasz sie o czym pisze.Zapytalem kumpla, ktory
ma czesciej do czynienia z Padaxami, i poradzil mi cytuje "wloz na sile " a
jak uszkodze plyte ,jest jeszcze na gwar. ? pytam on : to swietnie ze jest
na gwar, zareklamujesz, my tego sprzedajemy duzo ,wiec wiem.