blokowanie kolejek wydruku

Autor: MaxYM (pitok_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 17 May 2000 - 13:31:01 MET DST

mam taka sytuacje:
jest kilka uzytkownikow podlaczonych do mojej drukarki (Win98).
Najczesciej jest w niej papier A4 i jest stale zalaczona - wszyscy maja
przyzwyczajenie, ze bez pytania puszczaja sobie wydruk i odbieraja.
Ja jednaj czasami laduje tam A5 i chcialbym na ten czas "przyblokowac"
mozliwosc zapuszczenia obcego wydruku. Najlepiej tak, zeby kolejka ustawiala
sie, ale "ruszala" w momencie odblokowania jej. Troche zamotalem, ale mysle
ze wiadomo co bym chcial osiagnac :)