Samsung SW-206 a Bledy

Autor: TPNET (nie_at_mam.com)
Data: Wed 17 May 2000 - 12:20:27 MET DST

Mam takowa nagrywarke (w. firmware 1.70) i nurtuje mnie jeden problem. Gdy
przegrywam gry bez bledow na kompakcie wszystko jest ok, ale np. jak
przegrywam sobie kompakt ktory ma bledy EDC\ECC lub inne to po prostu kazdy
program mi siada i nie nagrywa kompaktu z bledami (mam nastawione zeby
przegrywal CD na dysk, a pozniej z dysku na CDR). Prubowalem WinOnCD 3.7PE,
Nero 5.003, EZCD 4.02, CDRWIN 3.8A (przy zgrywaniu na dysk wyskakuje mi juz
blad) i jedynym programem ktory zaczynal mi nagrywac byl DiscJuggler. Ale
gdy zacznie nagrywac (wlacza mi sie nagrywanie 1X) to wyskakuje mi po pewnym
czasie Buffer Underrun Error i po plycie (mam wylaczone UDMA dla
Recordera)... Interesuje mnie czy to akurat wina mojej nagrywarki, czy nie
ma sposobu nagrania plyty z bledami i czy w innych nagrywarkach jest to
samo. Pomozcie, Blagam!!!