Re: mp3 encoding - szybkoœć

Autor: Tomasz Stafinski (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Wed 17 May 2000 - 11:52:48 MET DST

On 16 May 2000 15:48:39 GMT, Izydor <izydorst_at_ikar.mps.com.pl> wrote:
>Aż tu nagle przychodzi Tomasz Stafinski i mówi:
>Też. Na freshmeat.net znajdziesz linki.

Wczoraj zainstalowałem. gogo rulez. Średnia prędkość bladeenc po
kompilacji w wszystkimi możliwymi optymalizacjami to jakieś 1.1/1
(AMD 400), gogo z włączonym mmx i 3dNow! 3.6-4.0/1. Rewelacja.
Jakość też nie ustępuje innym programom, które testowałem. Pewnie
jest taka sama jak lame, skoro gogo bazuje na nim.
Jednak co assembler to assembler.
Dla maniaków, którzy posiadają Athlona, jest możliwość kompilacji
z Enhanced 3DNow!

>Liczb Ci nie podam, ale u mnie gogo w porównaniu z bladeenc to było
>przyspieszenie 2-3x. Do jakości nie mam zastrzeżeń.

Takoż i ja... linka znalazłem w mp3-HOWTO; swoją drogą nie wiedziałem,
że ktoś coś takiego już napisał. Jakbym wiedział wcześniej, to nie
zadawałbym pytań na grupie... :)
Ale może komuś jeszcze się to przyda.

>Izydor

Pozdrawiam,