I love you

Autor: Hallucinogen (chlop_at_promail.pl)
Data: Wed 17 May 2000 - 01:28:17 MET DST

Czesc wszystkim.
Moze ktos polecic mi program antywirusowy ktory potrafi tak do konca leczyc
pliki zainfekowane tym wirusem (URL do niego) bo zachcialo mi sie zabawy a
teraz no moze w systemie to wirusa nie mam ale musialem duzo plikow poddac
kwarantannie przez Northon Antywirus 5.0 Pl z najnowsza baza 0511i32.exe
potrafi tylko rozpoznac i podac kwarantannie zalezy mi na plikach
szczegolnie mp3 i mam ze strony symanteca program fixlove.exe i chktrust.exe
ale potrafia tylko wyleczyc system a pliki pozostaja zainfekowane.
Pleaseeee Help.

--
hprzemek_at_kki.net.pl
chlop_at_promail.pl