Re: trzeci baton

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl)
Data: Wed 17 May 2000 - 00:06:37 MET DST

| witam,

Ja rowniez.

| podajcie mi prosze przyklady zastosowania trzeciego klawisza
myszy.
| jakim progsem moge sobie pod niego podlozyc np. otwieranie exploratora?

Ja od wielu miesiecy trzeciemu przyciskowi mam przypisane podwojne
klikniecia. Uzywam "Cool Mouse 97" ktory umozliwia przypisanie klawiszowi:
- podwojnego klikniecia
- rozwiniecia okna
- zwiniecia okna do TRAYa
- uruchomienia aplikacji
- otworzenia START MENU
- wyswietlenia wlasciwosci okna
- przewijania okna.
Programik ma rowniez dodatkowe funkcje dotyczace szybkiej zmiany wielkosci
okna oraz mozliwosc udostepnienia ww funkcji rowniez myszkom
dwoprzyciskowym.

P.

 Odpowiadajac na ten list, usun ANTYSPAM z adresu.