Re: jak automatycznie zrestartowac kompa ??

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl)
Data: Tue 16 May 2000 - 23:50:00 MET DST

| Musze co jakis czas zrestartowac kompa, a ze nie mam na to czasu, albo
| jestem za daleko zeby to zrobic (sekretarka tez nie wchodzi w gre), to
| chcialbym, zeby robil to sam. Wydaje mi sie ze w WINDOWSIE jest jakis plik
| ktory to robi (odpowiednik polecenia "zamknij/uruchom ponownie").
|
| Za wszelkie podpowiedzi z gory dziekuje

Uzywam W95 dlatego nie znam dokladnie mozliwosci "menagera zadan" (czy jakos
tak) ale mysle ze mozna go do tego celu wykorzystac. Jezeli nie ma
"wbudowanej" takiej mozliwosci, moze "nakazac" mu wykonanie odpowiedniego
programu w okreslonym czasie (interwalach czasu). Tym poleceniem byloby:
C:\WINDOWS\RUNDLL.EXE user.exe,exitwindowsexec
ktore restartuje Winde.

P.

 Odpowiadajac na ten list, usun ANTYSPAM z adresu.