Po instalacji sterowników do drukarki ATX

Autor: Michał Kochanowicz (mkochano_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Tue 16 May 2000 - 22:37:22 MET DST

Cześć

Piszę o problemie kolegi, dlatego będzie mało szczegółów, ale będę
bardzo zobowiązany za wszelką pomoc.

Otóż koledze przestał się wyłączać ATX. Oddał więc go do serwisu. Tam
wyczyścili mu dysk, zainstalowajli czyste Windows '98 i stwierdzili że
wszystko jest OK. No więc kolega przytargał komputer do domu. Ma dwa
dyski, na obu zostały zainstalowane czyste Windows '98 (bez sterowników
dla drukarki, modemu, skanera itd). Na jednym poinstalował te sterowniki
i obudowa znowu przestała się wyłączać. Odinstalowanie ich już nic nie
zmienia. Natomiast jeśli wystartuje system z drugiego dysku, tego na
którym jeszcze nie instalował sterowników, wszystko jest OK.

Gdzie tu należy szukać rozwiązania, bo ja szczerze mówiąc nie mam
pojęcia. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to instalować sterowniki po
jednym i patrzeć kiedy się spieprzy. Tyle że to nie da rozwiązania -
trzeba by chyba porównywać zawartość rejestru przed i po... Nie wiem.
Daltego bardzo proszę o wszelkie sugestie, gdzie może tkwić przyczyna.

--
--==Michał Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano_at_ee.pw.edu.pl==--
--==PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee...==--