Re: PREDKOSC POLONCZENIA.

Autor: Reggi (reggi_at_proterians.net)
Data: Mon 15 May 2000 - 23:19:37 MET DST

> to jest co innego. Real Player stosuje silna kompresje programowa. W
> rzeczywistosci i tak sciagasz 5kb/s. Przeciez sciagajac plik *ra poprzez
np:
> GetRighta szybkosc wynosi 5kb/s a nie 30kb/s
Nie przeginajcie... Chodziło Wam o "kb" - kilobity, czy o "kB" - kilobajty.
Przy 5kb/s to wychodzi 500 bajtów na sekundę (start, 8 bitów danych, stop -
o ile się nie mylę) Przecież to nędza.

A może masz PCMkę na łączu - to diabelstwo skutecznie spowalnia transmisję.
Jeśli jeszcze mieszkasz gdziś "gdzie fale radiowe zawracają" (bez urazy - w
wolnych chwilach uwielbiam wyjeżdżać na daaalekę wieś, może nawet prądu nie
być), to najpewniej linia jest kiepska. To również nie działa najlepiej na
prędkość transmisji. Zresztą - mój kolega mieszka w Gdańsku (nie pamiętam
osiedla) i transmiję ma podobną do Twojej.

Tak sobie myślę, że warto może w Twoim wypadku trochę więcej wydać i wykupić
dostęp u lokalnego providera (to grosze - pewnie ze 20-30 zł miesięcznie) i
mieć prędkość rzędu 30-50 kb/s niż mulić się przez serwery TPSA. Niby
drożej, ale suma sumaru wyjdzie taniej za te samą ilość danych.

Pozdrówka

Marek REGGI  Reinowski
reggi_at_proterians.net
Nieoficjalna Strona Kompanii Reprezentacyjnej Wojska Polskiego
http://www.reggi.hat.pl
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl