Re: Amoga itp

Autor: kasia (kasia5558_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 May 2000 - 16:19:55 MET DST

 "Glina" <glina_at_promail.pl> napisał / wrote:

> Nie bylem nawet w kasach srednich...

>no widzisz ... teraz tez sie nie zaliczasz ... do zadnej klasy , jestes
>taknisko ze brak skali

brakuje. nie martw sie

Bo z toba, mahdi, to jest tak: napewno swietnie sie bawisz, czytajac te
wszystkie posty i widzac, ze (o rany!) ludzie dyskutuja o amidze (!)
Piszesz, ze PC jest be..., ze mu wiele brakuje. (Oczywiscie oburzonym
Grupowiczom w to graj i zaczyna sie...)Moze PC-towi i brakuje wiele, moze
nie jest taki SUPER HIPER jak niektorzy uwazaja. PeCet ma swoich
przeciwnikow i zwolennikow. Ale O TO WLASNIE CHODZI!!!! Mianowicie, ze o PC
da sie dyskutowac, mozna myslec jak go poprawiac itp... A amiga to
przeszlosc!!! To juz sie nie oplaca - jakies udoskonalenie czy w ogole
dyskutowanie o niej. Jak to napisal(a) Airwolf AMIGA IS DEAD. Co z tego, ze
wchodzi na nia quake??? A niech wchodzi... Ale PC zawsze bedzie lepszy od
amigi. Nie mowie, ze NAJLEPSZY. Ale napewno LEPSZY OD AMIGI. Nie bede tu
przytaczac powodow, ktory pewnie kazdy (ty tez) zna... Poza tym, czy tylko
dlatego, ze na amige wchodzi quake jest ona lepsza od PeCeta????
To niedorzeczne.

Jasne???? KONIEC DYSKUSJI

P.S. Mam nadzieje, ze sie swietnie bawisz. A: napisz dlaczego to niby amoga
jest lepsza od PC? No, chyba ze to tak... dla zabawy... Pewnie teraz
usmiejesz sie jak kon na karuzeli.
A poza tym to juz NTG.

kasia5558_at_poczta.onet.pl