Pamiec ECC w kompie

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Tue 16 May 2000 - 13:30:41 MET DST

Witam,

Wlasnie zakupilem pamiec z korekcja bledow (DIMM)
Przyznam sie, ze po raz pierwszy mam na swojej plycie (VA-503+) pamiec ECC i w
zwiazku z tym mam pytanie.

Po wlaczeniu opcji w biosie ECC MEMORY CHECK komputer uruchamia sie znacznie
wolniej. Tzn. monitor jest wylaczany na jakies 5-10 sekund, po czym na ekranie
pojawia sie ramka z dyskami i innymi danymi i wszystko dalej przebiega juz
normalnie.

Martwi mnie wlasnie ten okres 5-10 sekund od momentu wlaczenia komputera. Czy
to jest normalne?

Dzieki i pozdrawiam,
Jacek