Re: Błagam, POMOCY... ***PILNIE***

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 16 May 2000 - 03:54:27 MET DST

Adam wrote:

> mysle ze jest to kolejny monopolistyczny krok M$
> pozwalaja tylko na uzywanie plyty M$ ;)))))
>
> "bikej" <bikej_at_box43.gnet.pl> wrote in message
> było

Jak to jest w Win98 to nie wiem, bo mam 95 ale twoja uwaga nie sprawdza się
tutaj: Win95 nie widzi żadnej płyty, nie ważne czy to jest płyta z M$ -
zresztą dowcipne to-to z ich strony: instalka w pierwszej fazie wycina DRV z
CONFIG i AUTOEXEC, a oczywiście każdy po reboocie chciałby podać sterowniki
do własnej karty graficznej i muzycznej, a tu NIC - CDk jest widziany
dopiero po całkowietj instalacji... O ILE JEST ONA BEZBŁEDNA - czyli nie ma
żadnych "urządzenie nie działa", co jest oczywiście nie możliwe dla nowych
płyt, bo dla nich sterowniki do płyty (czyli do HDD też) trzeba zainstalować
z dyskietki...

Mam dla autora pytania 2 wyjscia:
1) OdREMować sterowniki do CDka z CONFIGa i AUTOEXECa
2) Mieć dyskietkę do płyty - źle zainstalowane sterowniki do kontrolera
dysku objawiają się przeważnie tym, że w nawiasie dla każdego z portów pisze
"pojedyńcza kolejka FIFO", a powinno być "podwójna..."

|			'Krzys' Pawleta				      |
|		mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl			      |
|		old e-mail:krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl		      |
|		www:  http://www.polsl.gliwice.pl/~krzys/	      |
|		ICQ#  1582962					      |