Re: CD-RW psuje mp3 ?

Autor: Michal Kawecki (mk/remove_spam/_at_iq.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 22:45:36 MET DST

"Niziak" <niziak_at_popnet.pl> wrote in message
> beetle beetle_at_box43.gnet.pl wyskobał(a) ...
> >
> nie uzywaj directa - system UDF jest bardzo cienki jesli chodzi o błedy
> wile razy sie przejechalem. Nagrywam CD-RW jako normalne plytki w sesjach
> i wszystko jest OK.

Zgadza się. DirectCD potrafił mi nawet zapętlić komputer tak, iż stale się
od nowa uruchamiał. Po prostu skopana płytka pozostawiona w napędzie
powodowała przy starcie Windows98 jego nagłe "załamanie", restart, ponowne
załamanie itd... ubaw po pachy... a płytki CDRW zapisane pod DirectCD, jeśli
się nie czytały (a zdarzalo się to podejrzanie często) powodowały
konieczność restartu komputera. Niby nic wielkiego, ale działam na W2k... Te
same płytki zapisane jako sesje działają bez zarzutu.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki