Re: co to za RAM

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Mon 15 May 2000 - 23:15:10 MET DST

Jednostka fuckonet_at_poczta.onet.pl (ZOMO) nastukała w
<391f141b_at_news.vogel.pl>:

>BTW -gdzie mozna znalezc takie dane ??

Jak się trochę robi w elektronice, to człowiek po prostu wie... Trudno mi
odpowiedzieć, skąd to wiem, bo po prostu nie pamiętam. Generalnie
przejrzałem w swoim życiu trochę katalogów z RAMami i ROMami, to pamiętam
wyróżniki, niektórych producentów, no i umiem z oznaczenia odczytać czas
dostępu. Z czasu dostępu masz częstotliwość pracy, wystarczy podzielić
1/x*10exp-9, gdzie x - czas dotępu, otrzymując wynk w Hz.

--
         Pozdrowienia, Zen0n
HZ: 'Wilki zaliczamy do zwierzat zebatych'