Re: Płyta główna Intela

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 21:43:03 MET DST

"Michał Drawert" <drawert_at_alpha.net.pl> wrote in message
> Witam
> Mam pytanko związane z płytą Intela na chipsecie BX. Ogólnie chodzi o to
> czy warto. Mam zamiar wsadzić tam Celka i ewentualnie podkręcić ale
> słyszałem, że płyty Intela raczej się do tego nie nadają.
> Prosiłbym o jakieś sugestie.
> Michał
> P.S. Cena jest całkiem ciekawa - 430 złociszy...

Z tego co wiem plyty intela charakteryzuja sie zgodnoscia
ze standardami intela :) - czyli np. plyta sama wykrywa fsb proca
i potrzebne napiecie i nie daje uzytkownikowi mozliowsci ingerencji w te
ustawienia.
(oczywiscie mozna sie bawic w zaklejanie, ale to jest meczace )
Tak wiec do podkrecania to bardzo kiepskie plyty.
Znacznie lepszym wyborem za te pieniadze bedzie MSI 6163 Pro,
lub drozszy (490) ale bardzo dobry Abit BF6.

Roger