Mam Problem!

Autor: Vampir (mutal_at_kki.net.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 19:54:29 MET DST

mam powazny problem, a chodzi mi o tekst : Please run the XGI
configuration.Taki napis mi wyskakuje,gdy uruchamiam gry:Mortal Kombat IV i
Tarzan.Nie wiem co zrobic.A oto jaki mam komp,moze to jego wina :(
Procek : Celeron 300
Ram : 96 MB
karta graficzna : Riva TNT vanta 16 MB
Hdd : Caviar 3,2 GB

PLEASE JAK WIECIE JAK POMOC TO PISZCIE NA : mutal_at_kki.net.pl

aha mam tez problem z Need for Speedem IV,Podczas grania wyskakuje mi :
CHUNK IS TOO LARGE i gra sie wiesza,ale komp nie