Re: Jak skojarzyc domene

Autor: Adrian Konarski (a_konarski_at_yahoo.com)
Data: Mon 15 May 2000 - 15:57:49 MET DST

Dziekuje bardzo, lecz bede dalej drazyc temat.
Czy moglbym prosic o jakies dokladniejsze instrukcje jak to zrobic? Jak
zglosic sie do nask, to wiem, lecz zalozmy ze
mam miejsce na strone na www.geocities.com/Paris/LeftBank/8918 , dajmy na
to, ze bedzie to domena w Polsce, bo pewnie nie moze byc w USA.No i jaki to
ma zwiazek z glownymi serwerami DNS w NASKu? Co mam dalej zrobic?
A wlasciwie co to znaczy przekierowac na dane IP. Albo co to jest
aliasowanie. Korzystam duzo z Internetu, ale tego jakos nie moge
przeskoczyc.Dziekuje za odpowiedz

Adrian