Odp: HP710 w sieci - problem

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 13:57:01 MET DST

Użytkownik Krzysztof Pawlak <pawlak_at_introl.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8folrs$a5n$1_at_news.ipartners.pl...
> Kiedys juz bylo na grupie, ale jakos nie zakonotowalem ...
>
> Czy ktos z Was, szanowni grupowicze, znalazl sposob
> na to jak udostepnic HP710C w sieci (peer-to-peer, W98) ?
> Efekt jest taki, ze owszem, mozna przechwycic port drukarki
> na komputerze, ktory ja udostepnia, ale podczas wydruku strony
> testowej wywala brak komunikacji z drukarka :(
> Kopie odpowiedzi z ew. rozwiazaniem prosze na priva.
>
> Pozdrawiam,
>
> Krzycho

Doslowny cytat z pl.comp.os.win95 kol. Adams :
"Jak tak dobrze przejrzec ksiazke dolaczona do HP to malymi
literami jest napisane nie drukuje w sieciach.
Ksiazka do HP710C strona 48
"Brak mozliwosci drukowania sieciowego.""

I niestety to jest prawda - raz sie uda a potem 10 razy nie .

Pozdrowka :

          Pawel Galazka
pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl