Re: format dyskietek na 1.7Mb

Autor: Dariusz Flaga (NOSPAM.dflaga_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 12:49:15 MET DST

> jakiś czas temu wyczytałem na tej grupie problem z formatowaniem dyskietek /
> jeżeli ktoś potrzebuje to ze strony można sobie ściągnąć program który
> formatuje dyskietki do pojemności 1.7Mb
> http://www.republika.pl/don4

Pare lat temu napisalem program, ktory formatuje na 1.8MB, a do
tego kopiuje dyskietki (takze, te co sie normalnie kopiowac nie
chcialy - niestandardowe formaty) i jeszcze ladnie wyglada.
Szybkosc kopiowania naprawde imponujaca (np.dla full 1.44 - do
ok. 37 sekund / dyskietke)
Jak jest ktos zainteresowany, to go odkurze i powiesze na www.

--
Pozdrawiam - Darek.