Odp: Rozjaśnić monitor

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 12:46:46 MET DST

Użytkownik Dariusz Tomasz Głowacki <glowacki_at_klub.chip.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:391fc7fc_at_news.vogel.pl...
> Mam problemik z rozjaśnieniem monitora Samsung SyncMaster 500b.
> Pod windą wszystko jest O.K. ale jak odpalę gierkę np. Abe's Oddysee jest
> cholernie ciemno (kontrast i jaskrawość na full) i muszę wytrzeszczać
oczęta
> aby cuś dojrzeć. Czy można to jakoś poprawić ???
> Z góry thnx za Re :-)))

to nie monitor a karta zciemnia ( zalazy co to za karta niektóre maja
możliwość dodatkowych ustawień monitora dla DirectX i OpenGL --- a jak sie
nie da to szukaj softu ala PowerStrip )

pozdr Rafał