Re: CZAS NA PŁYCIE GŁÓWNEJ?

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac_at_polbox.com)
Data: Mon 15 May 2000 - 11:54:53 MET DST

> Moze obnizone napiecie na baterii spowodowalo, ze zegar wolniej dziala. Dla
> pewnosci mozesz wymienic baterie (jezeli masz scalony zegar, to koszt takiej
> wymiany jest znacznie wiekszy).
>
> Lukasz Goralczyk

Ja raz rozdłubałem scalony zegar, przykleiłem i podłączyłem nową baterię i
hula...Trzeba tylko uważać na kwarc. Mnie się urwał i też musiałem go
dokleić. Ciekawe było że napięcia nowej i starej baterii nieomal się nie
różniły zarówno na biegu luzem jak i pod obciązeniem 10 mA. Sprawdzane na
cyfrowym woltomierzu.
Jacek

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/