Re: TEAC W54E

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 10:06:15 MET DST

Dnia Thursday, May 11, 2000 Marcyn napisał/a:

M> czy mozecie mi po krotce przedstawic powody, dla ktorych mam kupic akurat ta
M> nagrywarke ?

  1. tania (800 zeta w Vobisie)
  2. nie ma problemów z nagrywaniem i czytaniem gównianych płytek
  3. dobra marka
  4. dołšczony WinOnCD 3.7

M> A moze powody, dla ktorych jej nie kupowac ??

 1. jest trochę problemów ze współpracš z NERO. CDRWin jej nie obsługuje
 (a może już?).
 2. Dla niektórych trochę za wolna (czasami przeszkadza mi, że muszę
 czekać 20 min na wypalenie cedeka)
 3. nie jest na SCSI - ale za to jest tania

M> podkreslam, ze nie jestem piratem - w zwiazku z czym predkosc 4 4 32 - w
M> zupelnosci mi wystarcza !!! - liczy sie zamiast predkosci - PEWNOSC i
M> NIEZAWODNOSC !

 kupiłem taki wynalazek 2 tygodnie temu.
 Jestem zadowolony, jeszcze żadnej zršbanej płytki (a nagrywam na
 najgorszym shitcie).

--
{ Michał Młynarczyk  | michal_at_gorilla.com.pl }
{ ICQ UIN: 59658264  | #Anin                 }