Re: Która płyta lepsza ?

Autor: Louis (cyphrevil_at_yahoo.com)
Data: Mon 15 May 2000 - 09:03:49 MET DST

Jesli masz mozliwosc bezgotowkowego poeksperymentowania z roznymi
podzespolami to wybierz p3c2000, dobierzesz sobie wszystko tak zeby
chodzilo i bedziesz zadowolony , pamiec wkladaj w jednej duzej kosci to
bedzie ok, zreszta to zalezy tez od pamieci - jak masz np. trzy kosci 64
to tez czasem bedzie chodzilo.
Oczywiscie zapomnij o celeronie do tej plyty, a najlepiej to sciagnij
sobie opis tej plyty i bedziesz wiedzial co i jak. O p3v4x zapomnij, o
bx2000+ niewiele wiem wiec sie nie bede udzielal.

pozdro