Odp: Problem z kartą TV

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 08:20:10 MET DST

Użytkownik Cheeper <flisafil_at_student.uci.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8fn8mt$3ec$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...
> Kupiłem sobie ponoć bardzo dobrą karte telewizyjną Leadteka WINFAST
TV2000.
> Okazało sie że chodzi jak ostatnie nieszczęście. Przy statycznych obrazach
> jeszcze przejdzie, ale przy szybkich zmianach obrazu nie wyrabia z
> odświeżaniem. Miała wyciagać 1280/1024 a ledwo chodzi na 800/600. Mam
karte
> graficzną sis6326 4MB.
> Czy da sie coś zrobić aby uzyskaćdobry obraz? Gdzie w necie mogę znalezć
> nowe sterowniki?

domyslam sie ze to karta tunera TV ("...ponoć bardzo dobra..." --- nie
będę sie sprzeczał)
otóż obraz PAL to i tak jakieś 700na500 ( dokladnie nie pamiętam ) więc w
każdej innej rozdzielczości obraz jest skalowany a fakt że ktoś ci
powiedział ze miała wyciągać 1280/1024 to bzdura bo obraz i tak idzie przez
graficzną ,a tu to raczej sprintera to nie masz ( 4 MB to troche mało na
zabawy w 1280/1024 )

proponuje przepiąć kartę ustawienia (jeśli można to zrobić) na 640/480 lub
800/600 i wyciągnąć na max częstotliwość odświerzania ekranu

sam mam AverMEDIA Capture 98 i tam tylko chodzi w 640/480 przy full
screen'ie ale za to w 100Hz

pozdr Rafał