Re: Secondary Maser Hard Disk Fail ...

Autor: apix (ezprawa_at_kki.net.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 02:22:02 MET DST

On Tue, 9 May 2000 22:25:53 +0200, "Hallucinogen" <chlop_at_promail.pl>
wrote:

>"Pointer" <beniamin_z_at_interia.pl> wrote in message

>Jezeli bios go wykrywa to moze mu tego zabron wykonywac i ustaw jego
>parametry na user najlepiej w IDE Hard Disk Detection.
gdy poprzednio nie bylo takich zjawisk w tej samej konfiguracji, to ci
dysk siada, niestety juz pewnie po gwarancji jesli nie to zglos do
serwisu nic nie wykryja ale za pol roku siadzie ( byc moze zbyt szybko
wyjmowales dysk wymieny i talerze obracaly sie przy wyjmowaniu
przyczyna moze byc tez zasilacz ktory po zmianie konfiguracji jest
bardziej obciazony i czas wlaczania napiec jest wydluzony
hej