Re: Sprzedam kompa P200 MMX

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 01:21:31 MET DST

>np nowy Asus TNT 16 jest za ok 300
>
>liczac po mocno zawyzonych cenach to bedzie chyba mniej niz 1200
>jesli chcesz kogos namowic do kupna takiej przyszlosciowej plyty jak TX
>musisz zastosowac sprzedaz wiazana czyli np dac ja za darmo -100
>uzywany V550 jest pewnie sporo tanszy niz nowy Asus -100

Zliczajac to co podales... ciutke rozne od moich ale...
W sumie 1170.
Tylko ze...

1. Mnie nie obchodzi czy plyta jest pzryszlosciowa czy nie... Nie
sprzedaja tego po to zeby ktos sobie tanio rozbudowal do PII albo AMD.
A za darmo plyte komus dac nawet TX to hmmm. troche dziwne podejscie
... 486 to co innego.

2. Diamond jest nowy (niecaly miesiac). Poza tym zwroc uwage ze
Diamond PCI jest drozszy od AGP a tym samym od Asus'a. AFAIK jest to
jedyna karta TNT na PCI.

>czyli wyjsciowa cena do negocjacji to raczej mniej niz 1000 zl

3. Masz dziwne podejscie do interesow... Podliczasz cos.. wychodzi ci
kwota np. 2500 to proponowana do negocjacji dajesz 2000? Naprawde
dziwne...

Z ciekawosci zapytam, czy gdy ty cos sprzedajesz chcesz to sprzedac
jak najlepiej? czy puscic po stratnej cenie... Pewnie tez nie bierzesz
pod uwage ile kiedys dales za sprzet i po ile go sprzedaja inni?

Anyway... Mi nie zalezy zeby to sprzedac za <= 1200 bo tyle to mi daja
od reki na gieldzie w Krakowie.