NADAL NIE NAGRYWA !!! POMOCY!

Autor: Lucjan Pietrykowski (luciano_at_go2.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 00:36:07 MET DST

WITAM !!!
Dobre LUDZISKA, bardzo proszę o pomoc!
Już wcześniej pisałem o moim problemie, a dotyczy on nagrywania. Kilka dni
temu kupiłem mikrofon i nie mogę niczego nagrać. Mikrofon jest na pewno
sprawny i dobrze podłączony.
Gdy cos do niego gadam, to słychać to przez głośniki.
W regulatorze głośności też nie jest mikrofon wyciszony, za to w
MULTIMEDIACH, w WŁAŚCIWOŚCIACH AUDIO nie mogę ustawić zaawansowanych
właściwości nagrywania, bo jest to miejsce jakby zablokowane (wyłączone???)
Co robić??? Być może KTOŚ ma jakiś pomysł lub radę.
Będę bardzo wdzięczny!
z góry dziękuję!!!
Proszę pisać na luciano_at_go2.pl
Pozdrawiam