Czy to Virus?

Autor: Johnny Navalony (wojtun_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 00:18:09 MET DST

Cześć wam!

Miałem taki number:
Uruchamiam sobie The Bat'a i pojawia się Message Box zatytułowany:
"Shit Happened" z tekstem: cośtam.. że nie mógł find thebat.ex_
Have you read ivanopulo.nfo" podobny napis pojawił się przy próbie
uruchomienia Windows Commandera (też miałe przeczytać ivanopulo.nfo).
Zapuściłem AVP z bazami 07 maja 2000 - nic nie znalał. Zrestartowałem
złoma i wszystko jest niby ok.
Oczywiście pliku ivanopulo.nfo nigzie nie mam.
Nie wiem co to było, ale mi to troche stroi na jekiegoś wira..