Re: IDE na karcie muzycznej

Autor: Niziak (niziak_at_popnet.pl)
Data: Sun 14 May 2000 - 22:42:59 MET DST

Marek Nazarko mnazarko_at_nospam.bigfoot.com wyskobał(a) ...
> Czy jest mozliwe wystartowanie z CD podlaczonego do portu IDE na
> karcie muzycznej? (jesli BIOS obsluguje taka funkcje)

raczej bios tego kontrolera nie zobaczy

> Czy jest mozliwe podpiecie dwoch urzadzen do portu IDE na karcie
> muzycznej?
> (k. muzyczna SoundForte SF16SMP, klasyczny SB Vibra zgodny z SB16)

mialem taka samš karte tylko że orginalny Creative;
caly czas robila u mnie za "czwarty" kontroler IDE.
Wisiala na tym non stop nagrywarka IDE 2x, czasami HDD jakies.
Ale ogólenie jest to port bardzo wolny.W czasie nagrywanie 8x nie mozna
bylo nawet okienek przesuwać w windach :-).

--
Pozdrawiam!